N’gager

N’GAGER Communication AB är ett bolag med säte i Göteborg och har som äger och utvecklar en interaktiv programvara som hjälper företag att digitalisera medarbetarresan både via webb och via en app i mobilen.

Verktyget har över åtta funktioner som hjälper företagen i deras vardag oavsett om det handlar om pulsmätningar, introduktion av nya medarbetare, utbildningar, visselblåsarfunktion, feedback, uppföljning, ledarskapsutveckling, medarbetarsamtal checklistor, chat mm. Allt detta i en gamifierad miljö som gör det lite roligare att växa med appen och funktionerna i den.

N’GAGER blir till en Buddy till medarbetaren och ett verktyg från mellanchefer till styrelse.

Allt detta hittar medarbetaren i företagets intranät i sin mobil.

N’GAGER passar företag där det finns medarbetare som finns ute hos kund, på språng, vid en maskin, – helt enkelt för den som behöver företaget i fickan. N’GAGER har kunder från 20 anställda till 600 anställda.

Det bästa med N’GAGER är att man flyttar mycket av ansvaret till medarbetaren att hitta det den behöver och mellanchefen kan fokusera på sitt uppdrag.

En annan bra sak är att bara för att det finns massor av funktioner i en app så kan man välja att slå på och slå av dem. Det betyder att man kan välja att ha enskilda funktioner men har möjlighet att tända upp fler utan extra kostnad.

En annan bra fördel med N’GAGER är betalningsmodellen för de företag som har många säsongs/extra/timanställda där N’GAGER bara räknar helårsanställda. Man betalar alltså inte för den som tex jobbar extra eller då och då.

Alla kan göra en rolig app men N’GAGER läser verkliga dagliga problem.

Klicka här för att komma till N’gager.